IT support.

IT support er jo en ret bred betegnelse, der dækker løsningen af snart sagt alle tekniske problemer.
Jeg har prøvet en del, bla. været level 1-2 supporter for Matas A/S i 1½ år (som konsulent).

Husk dog, at tiden løber hurtigt i selskab med en syg pc, så det kan være, det bedre kan betale sig for dig, at anskaffe en ny.
En ny vil dog ikke indeholde de programmer og data, som var på den gamle. Overvej det :-)

Opgaver kunne være:

  • (Indkøbe ny pc), installere den, så den er klar, overføre data og programmer.

  • Løsning af problemer i en ikke-helt-syg pc:
    • Generelt langsom? - det KAN være virus eller anden "malware"
    • Delfunktioner virker ikke (som du forventer)?
    • Virker din PC sammen med fx. din telefon
    • Kører den skidt, og har du brug for en diagnose?
      Måske en opgradering af en hardwarekomponent?

  • Opgradering. To skærme? Mere plads på disken? ....

  • Jeg har også meget godt styr på AV-udstyr.